Urmareste-ne pe
TV Mania

Tot ce merită să știi despre televiziune

Campania “Zilele Speranţei” de la Prima TV a fost premiată la Cannes

20 June 2013

Campania “Zilele Speranţei”/ “Days of Hope” în care oameni fără adăpost au prezentat rubrica Meteo, în cadrul jurnalului Focus, a câştigat 6 Lei de Argint (Silver Lions) şi un Bronz (Bronze Lion) la ediţia de anul acesta a festivalului de la Cannes.

În România, campania a fost susţinută de Saatchi & Saatchi PR şi Newcast, divizie a Zenith Media România, cu sprijinul Prima TV, iar beneficiarul a fost organizaţia Samusocial, dedicată sprijinirii oamenilor fără adăpost din Bucureşti.

“Implicarea socială este o tradiţie  a jurnalelor de ştiri Focus. Privim cu mare încredere orice proiect social care ar putea să aducă “un gram de bine” celor aflaţi în nevoie, iar atunci când reuşim  acest lucru, mulţumirea şi satisfacţia sunt nepreţuite”, a declarat Nicoleta Gavrila, Head of News, Prima TV.

Ți-a plăcut acest articol? Dă-ne LIKE pe Facebook.

Articole similare