Urmareste-ne pe
TV Mania

Tot ce merită să știi despre televiziune

Dana Rogoz isi joaca propriul rol

2 June 2008

Din februarie 2008, Dana Rogoz a dat Pro TV-ul pe un post de nisa si rolurile prea mediatizate pe emotiile a doua ore de emisiune in direct. Vedeta de 22 de ani prezinta “De suflet”, la Pro TV International si spune ca, astfel, a evoluat in cariera.

M-am intalnit cu Dana Rogoz intr-o dupa-amiaza aglomerata pentru prezentatoarea de 22 de ani: venea de la Buftea. Din momentul in care a intrat in studioul foto, Dana a inceput sa povesteasca despre… de toate. In orele petrecute impreuna am vorbit, impreuna cu fotograful, despre sporturi de iarna, documentare TV, ultimele lecturi, piese de teatru si masini. Vedeta Pro “a stat la pozat” vesela si rabdatoare si a fost ea insasi, la fel ca in fiecare sambata seara, de la ora 20.30, in emisiunea “De suflet” in cadrul Pro TV International – acesta fiind si motivul pentru care a acceptat sa prezinte formatul sus-numit: pentru a fi ea, “cu bune si rele”. Dincolo de discutia despre cat este de frumoasa rochia alba din poza alaturata, am vorbit cu Dana despre cum e sa fii la carma celei mai vechi emisiuni a postului (care a mai fost prezentata de Corina Danila si apoi de Mihaela Tatu), despre cum e sa revii la un format prezentat in direct si despre planuri de viitor.

Doua ore live
La 9 ani, Dana era un nume la “Abracadabra” si facea emisiune in direct. Au trecut ceva ani de atunci, dar vedeta de 22 de ani nu si-a iesit din mana si s-a adaptat cu rapiditate ritmului formatului pe care il modereaza din luna februarie: “Acum e cu totul altceva. Sunt foarte exigenta cu mine in general si stiu ca mai am mult de munca pana sa fiu pe deplin multumita de rezultat”. Publicul-tinta al emisiunii este format din romanii din diaspora, iar Dana admite ca formatul nu isi propune sa le rezolve problemele: “Romanii care au plecat din tara au avut motive intemeiate si inteleg ca problemele sunt multe si greu de rezolvat intr-o emisiune live. Abordam subiecte care ii intereseaza: propuneri de afaceri, ii punem in contact cu comunitati virtuale ale romanilor din diaspora, ii anuntam care sunt cele mai importante evenimente dedicate lor”.

Ți-a plăcut acest articol? Dă-ne LIKE pe Facebook.

Articole similare