Urmareste-ne pe
TV Mania

Tot ce merită să știi despre televiziune

Discovery evolueaza

24 August 2009

Ada Roseti, Channel Manager al Discovery Networks in Romania, ne-a vorbit despre “schimbarea la fata” prin care a trecut Discovery Channel.

Dupa procesul de rebranding prin care au trecut anul trecut posturile Animal Planet si Discovery Science, din reteaua mondiala Discovery, in vara aceasta a venit randul postului-fanion, Discovery Channel. Reimprospatarea imaginii postului a fost completata, luna trecuta, si de relansarile Discovery Travel&Living si Discovery HD. Ada Roseti, Channel Manager, a descris acest rebranding ca pe o schimbare de atitudine. “Noul Discovery Channel este dedicat vietii pline de pasiune, aventuroase si expansive. Informatia si cunoasterea reprezinta doar punctul de inceput”, a declarat ea pentru TVmania.

Preferat de barbatii tineri
Cum Discovery a avut, in ultimul an, o grila de programe speciala pentru Romania, Roseti ne-a explicat ca “studiile de cercetare recente au demonstrat ca principalul nostru segment de public tinta, barbatii tineri, ne considera canalul lor non-fictiune preferat in Romania, ceea ce reprezinta o realizare extraordinara, de care sunt foarte mandra!”.
Dincolo de schimbarile de logo si slogan (“Live Life Large”, adica “Traieste in stil mare”, n.r.) suportate de Discovery Channel, grila televiziunii cuprinde, din aceasta luna, mai multe noutati. Pe langa seria “Nebun dupa tehnologie”, care tocmai a inceput, vom mai avea parte de emisiuni ca “Tapinarii” si “Constructorii din L.A.”, precum si de o serie noua din “Miami Ink”, una dintre cele mai populare productii ale postului.

In ce priveste particularitatile publicului autohton, in comparatie cu celelalte din zona Europei Centrale, Roseti ne-a spus ca “romanilor le plac mai mult programele de divertisment si informare, publicul din Ungaria apreciaza cu precadere programele despre masini, iar telespectatorii din Polonia sunt atrasi mai mult de programele pop-science”.

de Alex Bala

Ți-a plăcut acest articol? Dă-ne LIKE pe Facebook.

Articole similare