Urmareste-ne pe
TV Mania

Tot ce merită să știi despre televiziune

TLC

Iunie, luna nunților la TLC: vor fi lansate două emisiuni despre alegerea rochiei

8 May 2015

TLC dedică luna iunie celui mai important eveniment din viața oricărei femei – nunta – o singură zi care necesită o mie de pregătiri. O mare problemă, dar în același timp o mare plăcere, constă în alegerea rochiei de mireasă, deoarece fiecare femeie își dorește să fie în centrul atenției mai mult ca oricând.

TLC aduce în premieră în luna iunie două emisiuni despre alegerea rochiei perfecte pentru nuntă. Astfel, în serile de marți, de la ora 21:00, viitoarele doamne pot urmări emisiunea Rochii de mireasă la comandă, realizate de designerul Heidi Elnora, faimoasă pentru brandul cu același nume, și ale cărei creații se găsesc în magazine din întreaga lume. De la ora 22:00, telespectatoarele le pot urmări pe Yukia și Yuneisia, două femei cu forme, în emisiunea Mirese voluptoase, un program care își propune să le ofere surse de inspirație tuturor femeilor, aducându-le aminte că nu trebuie să poarte măsura 36 ca să arate superb în ziua nunții lor.

Iată mai multe informații despre cele două premiere din luna iunie de pe TLC:

  • Rochii de mireasă la comandă – începând din 2 iunie, în fiecare marți, de la ora 21:00

Seria le invită pe telespectatoare să îndrăznească să aibă visuri mari, alături de miresele prezentate în program. De la începuturile ei modeste și până la magazinele de rochii de mireasă din întreaga lume, Heidi Elnora a creat brand-ul cu același nume cu pasiune și perseverență. Cu sediul în Birmingham, Alabama, compania are o abordare personală, devotată rădăcinilor sale sudiste prin modelele moderne, simple și elegante pe care le promovează. Rochiile lui Heidi se vând în mai bine de 30 de magazine din SUA și pot fi găsite în întreaga lume, fiind recunoscute pentru calitatea, finețea detaliilor și aerul lor feminin. Stilul original și inovator al lui Heidi pune la dispoziția viitoarelor mirese rochii din colecțiile “heidi elnora” și “hello darling”, dar și opțiunea de a-și concepe singure rochia mult visată, apelând la colecția și accesoriile ”Build-A-Bride”, marcă înregistrată a designer-ului. ”Build-A-Bride” invită miresele să contribuie personal la creionarea rochiei mult visate: fiecare își alege stilul preferat din 15 rochii albe de bază, pe care se pot adăuga mai bine de 25 de piese și accesorii unice.

 

  • Mirese voluptoaseîncepând din 2 iunie, în fiecare marți, de la ora 22:00

Yukia și Yuneisia, două femei cu forme, au avut pentru prima dată ideea de a deschide un salon special cu rochii de mireasă după ce Yukia a trăit o experiență oribilă în 2008, când ea însăși își căuta rochia pentru nuntă. Fiindcă nu reușea să-și găsească nimic pe măsura ei, Yukia a rugat-o pe Yuneisia să probeze diverse rochii, în locul ei. În final, cum opțiunile disponibile erau relativ puține, Yukia s-a văzut obligată să cumpere o rochie în care nu se simțea deloc în largul ei. În urma acestei experiențe, cele două surori au înțeles că piața avea niște lipsuri serioase. Fiecare mireasă merită ca ziua nunții ei să fie cu totul deosebită și să și-o amintească toată viața, purtând o rochie care să-i vină bine, indiferent de măsură. Așa s-a născut salonul ”Curvaceous Couture”.

Yukia și Yuneisia investesc mult optimism, umor și pasiune în această afacere de familie. De la vânzarea lor anuală cu reducere sau aventurile trăite la Târgul pentru Mirese din New York, până la personalitățile care intră în salonul lor și incursiunile în viața sentimentală a Yuneisiei, totul e deschis și totul se discută pe față între cele două surori.

Ți-a plăcut acest articol? Dă-ne LIKE pe Facebook.
Loading...

Articole similare