Bogdan Naumovici (57 de ani), unul dintre cei mai cunoscuți profesioniști din domeniul advertisingului românesc, lansează vânătorilor o provocare: găsirea unui obiect inedit, „Made in Romania”. Cu această ocazie, el își face cunoscută pasiunea de colecționar de reclame vechi românești. De la afișe interbelice și spoturi TV din perioada comunistă, până la materiale promoționale rare din anii ’90, colecția sa ilustrează o veritabilă istorie vizuală a publicității din România.
Cei patru dealeri pornesc imediat în căutări prin colecții private și târguri de antichități. Obiectele descoperite variază de la branduri interbelice mai puțin cunoscute, până la piese care au aparținut unor personalități marcante din istoria țării. Astfel, lista descoperirilor devine una bogată și deosebit de atractivă.
În cadrul episodului, publicul va descoperi povești fascinante legate de obiecte rare: o „legendă pe două roți” (Mobra Turist), o colecție de discuri RCM (Romanian Contemporary Music), piese spectaculoase realizate în atelierul fraților Tompa la începutul secolului XX, obiecte de colecție TAROM vândute turiștilor în aeroporturile anilor ’80, postere și reclame rarisime, dar și electronice din perioada comunistă, care păstrează farmecul epocii. Episodul promite un mix de nostalgie, istorie și design autentic românesc.
În total, HISTORY Channel va difuza în această toamnă ultimele patru episoade din sezonul doi al seriei „Vânătorii de comori: România”. În fiecare ediție, protagoniștii explorează piețe de vechituri, colecții private și invită vânzători în magazinul lor de antichități, cu scopul de a găsi obiecte interesante și profitabile, adaptate cerințelor clienților. Procesul este unul complet: de la identificarea pieselor, la evaluare, expertiză și până la tranzacția finală.
Primul sezon, lansat în mai 2023, a cuprins șase episoade și a fost produs, la fel ca și cel de-al doilea, de Paprika Studios – una dintre cele mai mari companii de producție din Europa Centrală, de Est și Țările Baltice, cu un portofoliu variat în divertisment, reality-show-uri și ficțiune TV, realizate în 17 limbi.
Cei patru dealeri care dau viață seriei administrează două magazine Liquid Money, localizate în Sibiu și București, specializate în obiecte de colecție.
Sursă foto: History Channel
Abonează-te la newsletterul TVMania și primești direct pe email cele mai noi știri și recomandări TV! https://shorturl.ringier.ro/newsletter-tvmania
Citește și:
- Karina Jianu, noi detalii despre „Ana, mi-ai fost scrisă în ADN”, sezonul 2. „Emoțiile vor fi intense”. Ce surprize îi așteaptă pe fani
- Cine a fost marea iubire a lui Andi Moisescu înainte de Olivia Steer. Mirela Bucovinean are o afacere de succes și un cont plin
- Vedetele turcești, vacanțe de vis pe litoral: Gökçe Bahadır, Bergüzar Korel, Irem Helvacıoğlu și Nesrin Cavadzade cuceresc Instagramul
- Daniel Pavel prezintă „Desafio”. „Va fi un supertest sfidând limitele”. Primele declarații despre noul show de la Pro TV. EXCLUSIV
- Theo Rose, momente de panică. Artista a ajuns la spital cu fiul ei, Sasha: „A plâns copilul, s-a jelit, dar a fost ok”
- Ana Baniciu, imagine rară cu fratele său, Victor. Tânărul evită aparițiile publice și evenimentele mondene