Homepage  / Vedete străine

Ce i-a spus Regina Elisabeta lui Harry despre Meghan Markle. Secretul regal dezvăluit

Ce i-a spus Regina Elisabeta lui Harry despre Meghan Markle. Secretul regal dezvăluit
7

de Adriana Diură,

Familia regală britanică continuă să fie în centrul atenției, după o perioadă marcată de retrageri, scandaluri și tragedii. Retragerea lui Harry și Meghan din îndatoririle regale, moartea Reginei Elisabeta a II-a, implicarea Prințului Andrew în controverse și problemele de sănătate care au lovit monarhia au creat un context tensionat, în care fiecare gest sau declarație are o încărcătură uriașă.

Ce i-a spus Regina Elisabeta lui Harry înainte să moară despre soția lui Meghan

Recent, o dezvăluire readuce în prim-plan relația complicată dintre Harry și bunica sa. Într-un episod al podcastului publicației Telegraph, jurnalista Camilla Tominey a discutat cu expertul regal Robert Jobson, care a oferit detalii nepublicate anterior despre o conversație privată dintre Regina Elisabeta și nepotul său.

Potrivit lui Jobson, suverana a simțit nevoia să intervină direct după ce în Palat se discutase intens despre cheltuielile considerabile ale lui Meghan Markle pentru haine și accesorii de lux. Deși garderoba ducesei fusese adesea comentată de consilieri și apropiați, reacția Reginei a rămas ascunsă publicului până acum, scrie protv.ro.

Regina Elisabeta a II-a ar fi adoptat un altfel de ton atunci când i-a dat telefon nepotului ei

Experții spun că Elisabeta a II-a, cunoscută pentru calmul și discreția sa, ar fi adoptat de această dată un ton neașteptat de ferm. Dialogul, descris de Jobson ca „neîmpachetat în politețuri”, ar fi inclus un avertisment clar către Harry: situația „a scăpat de sub control” și imaginea monarhiei ar putea fi afectată dacă nu se stabilește o limită.

Sursele spun că momentul a fost unul dificil pentru Prințul Harry, prins între loialitatea față de bunica sa și dorința de a-și proteja soția de critici.

Meghan Markle, Ducesa de Sussex, revine în atenția publicului odată cu lansarea primei sale colecții de sărbători sub brandul „As Ever”. Deși prezentată ca o selecție elegantă de produse de lifestyle – de la articole de bucătărie și lumânări parfumate, până la gemuri artizanale și obiecte decorative – inițiativa a fost întâmpinată cu reacții contradictorii și critici dure din partea experților în marketing.

Duchess of Sussex Meghan MarkleIcon photoVEZI  GALERIA FOTOPOZA  1 / 7

Meghan Markle a lansat o colecție specială de sărbători

Colecția a fost promovată pe Instagram printr-un videoclip în care Meghan apare într-o livadă, culegând mere și purtând o ținută casual-chic: rochie neagră și cardigan alb. În ciuda imaginii atent construite, mulți specialiști consideră că produsele nu reușesc să iasă în evidență pe o piață deja saturată.

Sarah Schmidt, președintele Interdependence Public Relations, a declarat pentru Daily Mail că Meghan pare să încerce să se impună ca influenceriță în zona de lifestyle, dar colecția nu oferă elemente cu adevărat distinctive.

„Colecția bifează toate clișeele de sezon: lumânări, vin, miere, condimente, toate ambalate într-o poveste festivă impecabil filmată. Totuși, publicul nu este dispus să plătească un preț premium doar pentru o poveste,” a explicat aceasta

Ryan McCormick, partener la Goldman McCormick PR, atrage atenția asupra strategiei de preț, pe care o consideră neclară și dezavantajoasă. Lumânarea de 64 de dolari a devenit elementul cel mai criticat.

„Brandul nu își înțelege publicul. Pentru piața de lux, prețurile sunt prea mici; pentru consumatorul obișnuit, sunt complet exagerate. Se poziționează într-o zonă gri, care nu atrage pe nimeni,” a explicat McCormick.

Acesta subliniază și lipsa unui produs-vedetă, a unei ediții limitate sau a unui concept cu adevărat original care să genereze interes real: „Nu oferă nimic ce nu am mai văzut deja.” Totuși, experții nu exclud ca Meghan să își poată consolida brandul printr-o regândire a strategiei. Pachetele cadou tematice, colecțiile de wellness și produsele de răsfăț ar putea transforma „As Ever” într-un brand mai coerent și mai atractiv pentru public.

Meghan Markle a lansat o colecție specială de Crăciun

Noua colecție apare într-un moment în care Meghan Markle se bucură de o prezență intensă în presa internațională. Recent, Meghan a fost invitată la evenimente de anvergură precum Paris Fashion Week și Project Healthy Minds Gala din New York, unde ea și Prințul Harry au primit premiul „Humanitarians of the Year”.

Colecția a fost promovată pe Instagram printr-un videoclip în care Meghan apare într-o livadă, culegând mere și purtând o ținută casual-chic: rochie neagră și cardigan alb. În ciuda imaginii atent construite, mulți specialiști consideră că produsele nu reușesc să iasă în evidență pe o piață deja saturată.

Sarah Schmidt, președintele Interdependence Public Relations, a declarat pentru Daily Mail că Meghan pare să încerce să se impună ca influenceriță în zona de lifestyle, dar colecția nu oferă elemente cu adevărat distinctive.

„Colecția bifează toate clișeele de sezon: lumânări, vin, miere, condimente, toate ambalate într-o poveste festivă impecabil filmată. Totuși, publicul nu este dispus să plătească un preț premium doar pentru o poveste,” a explicat aceasta.

Foto: Instagram

Citește și:

Urmărește-ne pe Google News
Cel mai nou VIDEO
PE ACELAȘI SUBIECT
Insula Iubirii 2025
ALTE ARTICOLE INTERESANTE

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te
buton