Heidi Klum, cel mai îndrăzneț pictorial de până acum
Pe Instagram, Heidi a împărtășit câteva imagini și clipuri din timpul shootingului, spre încântarea fanilor, chiar dacă a ales să dezactiveze comentariile, probabil pentru a evita polemicile. Nu e prima dată când Klum își asumă astfel de gesturi îndrăznețe, de altfel atitudinea ei deschisă față de nuditate este bine cunoscută.
„Dacă mă bronzez în grădină, s-ar putea să nu port nimic în partea de sus. Sunt europeană”, a mărturisit recent modelul pentru revista People, subliniind o relaxare firească față de propriul corp. De altfel, Klum pozează în lenjerie intimă încă din anii ’90, iar în ciuda criticilor, inclusiv pentru o controversată ședință foto alături de fiica ei adolescentă, Leni, ea nu pare să renunțe la libertatea exprimării.

VEZI GALERIA FOTOPOZA 1 / 15
„Este același lucru, doar că acum am Instagram”, a explicat Heidi când a fost întrebată despre diferența dintre fotografiile din reviste și cele de pe rețelele sociale.
Saint Barthélemy nu reprezintă doar un simplu platou pentru ședințe foto, ci și o oază de liniște pentru Klum și soțul ei, Tom Kaulitz, care au investit într-o proprietate pe această insulă de lux. Aici, vedeta își găsește libertatea de a fi ea însăși, un spațiu perfect pentru a-și lăsa natura sălbatică să iasă la iveală în fața obiectivului.
Ședința foto a fost realizată de fotograful Antoine Verglas, iar rezultatul este un pictorial care readuce în prim-plan atitudinea curajoasă și autentică a uneia dintre cele mai cunoscute figuri ale modei internaționale.
Heidi Klum are o avere impresionantă
Heidi a devenit faimoasă la mijlocul anilor ’90, când a semnat un contract important cu Victoria’s Secret și a devenit unul dintre cei mai cunoscuți „îngeri” ai brandului. De asemenea, a apărut pe coperțile unor reviste de prestigiu precum Vogue, Elle și Sports Illustrated Swimsuit Issue.
În Germania, Heidi a preluat frâiele emisiunii Germany’s Next Top Model, ghidând generații de modele aspirante. De asemenea, din 2013, este una dintre figurile emblematice ale juriului America’s Got Talent, demonstrându-și abilitatea de a recunoaște și promova talente diverse.
Pe lângă modeling și televiziune, Heidi Klum a excelat și în lumea afacerilor. Are case proprii de modă, produse de înfrumusețare și parfumuri, devenind un adevărat brand în sine. Parteneriatele sale cu diverse companii globale au transformat-o într-una dintre cele mai bogate și influente femei din industrie, averea sa fiind una de peste 160 de milioane de dolari.
Sursă foto: Hepta – Profimedia – Instagram
Vrei să fii mereu la curent cu tot ce mișcă în TV și streaming?
Abonează-te la newsletterul TVMANIA și primește zilnic în inbox cele mai importante articole: știri din televiziune, interviuri exclusive, schimbări în grilele TV, premiere de filme și seriale, dar și noutățile momentului de pe platformele de streaming.
Abonează-te aici:https://shorturl.ringier.ro/newsletter-tvmania
Citește și: