Homepage  / Timp liber

Imobiliare.ro obține o dublă victorie la Webstock Awards, cea mai prestigioasă competiție dedicată campaniilor online și proiectelor în social media

Imobiliare.ro obține o dublă victorie la Webstock Awards, cea mai prestigioasă competiție dedicată campaniilor online și proiectelor în social media
5

de Redactia Tvmania,

Imobiliare.ro, site-ul de imobiliare din România cu cea mai mare încredere în rândul utilizatorilor, parte a grupului media elvețian Ringier, a câștigat două premii în cadrul evenimentului Webstock Awards, competiție a campaniilor online și a proiectelor în social media.

Campania “Goana după chirie” a obținut aurul (Gold Award) la categorie “Best Social Media Campaign”. Alte 17 campanii de la branduri precum Nivea, Kaufland România sau Samsung România au intrat în cursa pentru premiile acestei categorii la Webstock Awards.

Categoria “Best Social Media Campaign” este dedicată campaniilor în social media (pe Facebook, YouTube, Instagram, TikTok sau LinkedIn) inițiate de branduri sau organizații, care se remarcă prin creativitate, un concept inedit și prin felul în care au fost folosite opțiunile platformelor, comunitățile ori conturile influencerilor.

premii imobiliare.ro webstock awardsIcon photoVEZI  GALERIA FOTOPOZA  1 / 5

Tot campania “Goana după chirie” a fost premiată și cu bronz (Bronze Award) în categoria “Best Content Marketing Campaign” unde au fost înscrise în total 15 proiecte. Printre celelalte branduri care au înscris campanii în concurs la această categorie s-au numărat Coca-Cola HBC, Philips Avent și Sameday.

Categoria “Best Content Marketing Campaign” de la Webstock Awards oferă recunoaștere campaniilor digitale și din mediul digital care s-au bazat pe un conținut creativ, bine conturat și la o calitate deosebită. Campaniile de promovare bazate pe conținut trebuie să iasă în evidență prin strategie, planificare, creativitate, integrare, relevanță față de target, personalizare și distribuție.

“Suntem bucuroși să primim două premii la Webstock pentru o campanie care a reușit să îmbine cu succes educația imobiliară cu elemente de entertainment, adresându-se într-un mod inovator și captivant generației Z. Această recunoaștere confirmă faptul că abordările moderne și neconvenționale pot trata subiecte serioase, cum ar fi imobiliarele, într-un mod accesibil și atractiv pentru un target tânăr, asigurând totodată o educație valoroasă într-un format ușor de digerat și de urmărit”, a declarat Daniel Crainic, director de marketing Imobiliare.ro.

Campania “Goana după chirie” a fost realizată de Imobiliare.ro și agenția Sector 7 HUB.

Conceptul care a stat la baza sa a fost cel de mock reality show care îmbină informația cu umorul și transformă această goană metaforică pentru închirierea locuinței potrivite într-un concurs imobiliar, prezentat de Șerban Trîmbițașu, unul dintre cei mai populari agenți imobiliari de pe TikTok.

Cel mai nou VIDEO
Urmărește-ne pe Google News
ALTE ARTICOLE INTERESANTE

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te
buton