Geanina Corondan, Mihai Călin și Dana Rogoz au recreat celebrul afiș „Te uiți și câștigi”
Dana Rogoz își amintește cu nostalgie momentul primei ședințe foto: „Îmi aduc aminte că, la shootingul pentru afiș, mi-au pus desene animate ca să râd. Numai că nu mi se părea nimic amuzant – eram un copil pretențios. Apoi am înțeles că asta își doreau de la mine, așa că am jucat veselia. Țin minte și filmarea spotului, când am învățat un cuvânt nou, racord, adică trebuia să fim îmbrăcați și aranjați exact ca în poze. Eram mică, dar simțeam că particip la ceva mare, la ceva ce avea să-mi schimbe viața. Și așa a fost, pentru că la scurt timp după aceea am fost chemată la castingul pentru Abramburica”, a povestit actrița pentru PRO TV.

VEZI GALERIA FOTOPOZA 1 / 15
La rândul său, Mihai Călin a rememorat un detaliu amuzant din culise: „Îmi amintesc că eram nebărbierit și mi-au spus că trebuie neapărat să mă rad. Mi-au dat o lamă și m-au trimis într-o încăpere întunecoasă, fără apă caldă, doar cu apă rece. M-am bărbierit acolo, ca să fie racord. Totul se făcea repede, spontan, dar rezultatele se vedeau imediat.”
Trei decenii mai târziu, imaginea lor reunită pe noul afiș recreează nu doar o bucată de istorie TV, ci și spiritul entuziast al începuturilor PRO TV – același care, atunci ca și acum, i-a făcut pe români „să se uite și să câștige”.
Lansat oficial pe 1 decembrie 1995, PRO TV a marcat începutul unei noi ere în audiovizualul românesc. A fost primul post de televiziune privat cu acoperire națională, creat pentru a oferi un conținut modern, occidentalizat și centrat pe public, într-o perioadă în care peisajul mediatic din România era încă dominat de televiziunea publică și de formate tradiționale.
PRO TV împlinește în decembrie 30 de ani de emisie
Fondatorul său este Adrian Sârbu, un vizionar al mass-media postdecembriste, care a dezvoltat ulterior grupul MediaPro, una dintre cele mai mari rețele media din Europa de Est. PRO TV face parte astăzi din portofoliul Central European Media Enterprises (CME), grup achiziționat în 2020 de PPF Group, companie cehă de investiții.

VEZI GALERIA FOTOPOZA 3 / 15
De la început, PRO TV și-a construit identitatea în jurul sloganului „Gândește PRO”, promițând un conținut care să inspire încredere, optimism și progres. Primul mesaj promovat masiv a fost însă „Te uiți și câștigi”, devenit ulterior un simbol cultural al anilor ’90.
Postul a adus în România un nou stil de televiziune – dinamic, vizual atractiv și bazat pe profesionalism jurnalistic. PRO TV a revoluționat modul de prezentare a știrilor, divertismentului și publicității, devenind rapid lider de audiență.
Sursă foto: Pro TV
Citește și:
Newsletter zilnic TVMania!
Tot ce merită să știi despre TV, vedete și streaming direct în inboxul tău.