Meghan Markle a lansat o colecție specială de sărbători
Colecția a fost promovată pe Instagram printr-un videoclip în care Meghan apare într-o livadă, culegând mere și purtând o ținută casual-chic: rochie neagră și cardigan alb. În ciuda imaginii atent construite, mulți specialiști consideră că produsele nu reușesc să iasă în evidență pe o piață deja saturată.
Sarah Schmidt, președintele Interdependence Public Relations, a declarat pentru Daily Mail că Meghan pare să încerce să se impună ca influenceriță în zona de lifestyle, dar colecția nu oferă elemente cu adevărat distinctive.
„Colecția bifează toate clișeele de sezon: lumânări, vin, miere, condimente, toate ambalate într-o poveste festivă impecabil filmată. Totuși, publicul nu este dispus să plătească un preț premium doar pentru o poveste,” a explicat aceasta.
VEZI GALERIA FOTOPOZA 1 / 9
Ryan McCormick, partener la Goldman McCormick PR, atrage atenția asupra strategiei de preț, pe care o consideră neclară și dezavantajoasă. Lumânarea de 64 de dolari a devenit elementul cel mai criticat.
„Brandul <> nu își înțelege publicul. Pentru piața de lux, prețurile sunt prea mici; pentru consumatorul obișnuit, sunt complet exagerate. Se poziționează într-o zonă gri, care nu atrage pe nimeni,” a explicat McCormick.
Acesta subliniază și lipsa unui produs-vedetă, a unei ediții limitate sau a unui concept cu adevărat original care să genereze interes real: „Nu oferă nimic ce nu am mai văzut deja.” Totuși, experții nu exclud ca Meghan să își poată consolida brandul printr-o regândire a strategiei. Pachetele cadou tematice, colecțiile de wellness și produsele de răsfăț ar putea transforma „As Ever” într-un brand mai coerent și mai atractiv pentru public.
Lansare în plină perioadă de vizibilitate pentru Meghan Markle
Noua colecție apare într-un moment în care Meghan Markle se bucură de o prezență intensă în presa internațională. Recent, Meghan a fost invitată la evenimente de anvergură precum Paris Fashion Week și Project Healthy Minds Gala din New York, unde ea și Prințul Harry au primit premiul „Humanitarians of the Year”.
La Balenciaga a socializat cu Baz Luhrmann și Anna Wintour, iar în ultimele luni a participat la numeroase summituri și evenimente caritabile. Totodată, surse din industria media susțin că Meghan pregătește o posibilă intrare în domeniul frumuseții, cu o linie proprie de machiaj – o zonă considerată mult mai profitabilă decât vânzarea de gemuri sau lumânări.
Expertul regal Kinsey Schofield compară abordarea de PR a ducesei cu strategia familiei Kardashian, însă subliniază că Meghan nu se bucură de aceeași audiență sau credibilitate în zona de beauty.
Momentan, „As Ever” se află la început de drum, iar succesul său va depinde de modul în care ducesa va reuși să combine strategia de imagine cu așteptările publicului.
Sursă foto: Instagram – Hepta – Profimedia
Citește și: