Dio Boacă de la Phoenix Media critică auditorii media din domeniul Outdoor. El susține că aceștia adesea nu se pricep și mențin industria în trecut, propunând cumpărarea „la panou” în loc de audienţă.
Dio Boacă de la Phoenix Media critică auditorii media din domeniul Outdoor. El susține că aceștia adesea nu se pricep și mențin industria în trecut, propunând cumpărarea „la panou” în loc de audienţă.
Auditorii media din domeniul publicității outdoor sunt subiectul unui nou interviu din seria «Totul despre Digital Outdoor», publicat de Paginademedia.
Dio Boacă, reprezentant al Phoenix Media, oferă o perspectivă critică asupra rolului și competenței acestor profesioniști în industria publicitară. Conform sursei citate, Boacă afirmă direct: «Problema cu aceşti auditori media este că de multe ori nu se pricep».
El explică că, deși rolul lor este normal în licitațiile de media, ei continuă să propună achiziții «la panou» într-o eră în care publicitatea se vinde la audiență.
Boacă susține că această abordare învechită «ţin outdooul pe loc, încremenit în 2004-2005». El menționează că a încercat să contacteze auditorii pentru a le explica situația, dar fără succes.
În fața acestei provocări, Phoenix Media a ales să investească în tehnologie avansată. Dio Boacă declară: «Am investit în tehnologie ca să fim în 2025», referindu-se la sistemele de monitorizare cu camere și software-ul de programare media similar celui din online.
«Prefer ca Phoenix să nu mai fie într-un pitch, decât să se reducă totul doar la preţ pe panou», afirmă Boacă. El explică decizia de a nu mai participa la licitații care se concentrează exclusiv pe prețul per panou.
Boacă intenționează să informeze agențiile în scris despre limitările auditorilor: «Le voi da şi în scris agenţiilor dacă văd că auditorul nu se pricepe. Sistemul nostru îţi poate aduce value for money, iar tu tragi linie: Ştiu eu mai bine!»
Interviul evidențiază necesitatea unei schimbări în abordarea publicității outdoor în România. Phoenix Media pledează pentru o tranziție către metode moderne de măsurare a audienței și eficienței publicității, în concordanță cu tendințele globale din industrie.