Podcastul de debut al lui Meghan Markle, lansat în colaborare cu Spotify, este programat să aibă premiera în această vară. Informația a fost confirmată de un purtător de cuvânt al Archewell Audio pentru Page Six.
de Andra Stana,
Podcastul de debut al lui Meghan Markle, lansat în colaborare cu Spotify, este programat să aibă premiera în această vară. Informația a fost confirmată de un purtător de cuvânt al Archewell Audio pentru Page Six.
Fosta vedetă din „Suits” și soțul ei, Prințul Harry, au semnat un contract de 25 de milioane de dolari, în decembrie 2020. Din vara lui 2022, aceștia vor crea conținut pentru platforma Spotify prin intermediul companiei lor de producție.
Ducii de Sussex, care au anunțat un parteneriat exclusiv cu serviciul de streaming în decembrie 2020, se numără printre cele mai faimoase personalități ale Spotify. Ei au spus că „vor găzdui și produce podcasturi care construiesc comunitatea prin împărtășirea de experiențe, narațiuni și valori”.
În ianuarie, Harry și Meghan au promis că vor juca un rol activ în combaterea „dezinformării” răspândite pe Spotify.
Prințul Harry și Meghan Markle și-au exprimat „îngrijorările” către Spotify pentru că au permis răspândirea „dezinformării despre COVID” pe platformă. Gestul lor vine după controversa care a luat naștere în jurul prezentatorului american Joe Rogan. Acesta ar fi răspândit informații false despre vaccinul COVID-19 prin intermediul podcastului său de pe Spotify.
Purtătorul de cuvânt al Archewell a declarat pentru Page Six că se lucrează deja o serie de politici, practici și strategii menite să sensibilizeze creatorii, să minimizeze răspândirea dezinformării și să susțină transparența.
Primul podcast al lui Archewell a fost lansat pe 29 decembrie 2020 și a prezentat o mulțime de celebrități care reflectau asupra anului lovit de pandemie. Tyler Perry, Elton John, Stacey Abrams și James Corden au participat cu toții, cu o apariție specială a fiului în vârstă de 2 ani al ducelui și ducesei de Sussex, Archie.
Meghan și Harry au semnat, de asemenea, un acord cu Netflix în 2020. Atunci, cei doi au declarat, pentru The Times, că intenționează să dezvolte „documentare, seriale documentare, lungmetraje, spectacole cu scenarii și programe pentru copii”.
„Ne vom concentra pe crearea de conținut care informează, dar și dă speranță”, au spus Meghan și Harry într-o declarație la acea vreme. „Ca noi părinți, este important și pentru noi să facem programe inspiraționale pentru familie.”
Se pare că Meghan și Harry nu au produs încă niciun conținut pentru Netflix.
Între timp, se zvonește că ducii de Sussex s-ar fi angajat să ducă la capăt mult prea multe proiecte.
„Cu siguranță, există acum multe îndoieli cu privire la abilitățile lor de a produce conținut la nivelul și calitatea necesare ambelor instituții media”, a declarat recent autorul Pauline Maclaren pentru Express despre ofertele lor cu Spotify și Netflix.
„Desigur, trebuie să recunoaștem că producerea de conținut nu are loc peste noapte, iar generarea programelor de înaltă calitate va dura multe luni/ani.”
Sursa foto: Hepta