Modifica setarile cookie
Homepage  / Vedete străine

Meghan Markle, probleme la mai puțin de o oră de la lansarea brandului „As Ever”. Ce mesaj a transmis fanilor

de Cristina Țapu,

Ducesa de Sussex a lansat cu mult entuziasm noul brand „As Ever”, însă bucuria inițială a fost rapid umbrită de o serie de probleme. Afacerea, promovată intens pe rețelele de socializare, a avut un debut fulminant, cu stocurile epuizate în doar o oră. Totuși, în scurt timp, s-a dovedit că nu vor putea onora toate comenzile, iar cel mai mare obstacol a fost legat de unul dintre produsele sale, mierea de flori sălbatice cu fagure, extrem de rară.

Meghan Markle, probleme la scurt timp după lansarea brandului

În urma acestei situații, Meghan Markle a emis un mesaj public de scuze pe 7 aprilie, adresându-se celor care nu au primit produsele comandate: „Dragi prietene, Doamne, ce vârtej a fost săptămâna aceasta! Vă mulțumesc foarte mult pentru sprijin. Înseamnă foarte mult pentru mine. Mi-a părut atât de rău să aud ce s-a întâmplat cu comenzile voastre și că, din cauza vânzării excesive, nu am reușit să să vă livrăm mierea în ediție limitată.” Aceasta a asigurat clienții că vor primi banii înapoi și o mică atenție prin poștă, ca gest de mulțumire.

VEZI  GALERIA FOTOPOZA  1 / 8

Într-o declarație oficială transmisă prin email, compania a explicat că volumul de trafic pe site a fost mult mai mare decât anticipaseră: „Emoția începutului a creat un volum de trafic pe site pe care nici măcar noi nu l-am fi putut anticipa (totul s-a vândut într-o oră). Comenzile s-au efectuat atât de repede, încât back-endul site-ului nu a avut nicio șansă să țină pasul cu comenzile și e posibil să fi achiziționat un articol care nu se mai afla pe stoc.”

În ciuda criticilor din mediul online, afacerea a primit o expunere media semnificativă, iar vânzările brandului au fost un succes. „As Ever” reflectă pasiunea Ducesei pentru gătit, grădinărit, organizare de evenimente și un stil de viață sănătos, oferind produse precum miere, gemuri, mixuri pentru prăjituri și alte articole de bucătărie.

Meghan Markle și-a lansat propriul podcast pe 8 aprilie

Meghan Markle abordează provocările maternității și povestește despre afecțiunea rară cu care s-a confruntat după naștere, în primul episod al noului ei podcast, „Confessions of a Female Founder”.

Ducesa de Sussex și-a lansat podcastul marți, 8 aprilie, debutând cu o discuție sinceră alături de Whitney Wolfe Herd, fondatoarea aplicației Bumble. În timpul conversației despre provocările de a îmbina maternitatea cu viața profesională, Meghan a dezvăluit că atât ea, cât și Wolfe Herd, au trecut prin preeclampsie postpartum – o afecțiune rară și periculoasă, caracterizată prin tensiune arterială ridicată și un nivel crescut de proteine în urină.

Sursă foto: Hepta – Profimedia

Citește și:

Urmărește-ne pe Google News
 
 
 
ALTE ARTICOLE INTERESANTE

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te