Heidi Klum, o nouă apariție provocatoare pe covorul roșu
La show-ul Vetements, Heidi a optat pentru o rochie semitransparentă cu dantelă gri, care i-a pus în valoare silueta impecabilă. Sub ținută, a ales lenjerie nude, iar partea de sus a rochiei a lăsat foarte puțin loc imaginației.
Înainte de a poza singură pe covorul roșu, Heidi a fost surprinsă alături de fiica ei, Leni. După ce Leni s-a retras, supermodelul și-a scos paltonul supradimensionat care îi ascundea ținuta provocatoare și a pozat cu zâmbetul pe buze în fața fotografilor.
Aceasta nu a fost singura apariție spectaculoasă a săptămânii: Klum a defilat și pentru brandul L’Oréal Paris, în show-ul „You’re Worth It”, alături de Kendall Jenner, Helen Mirren și Andie MacDowell. Pentru această ocazie, a purtat o rochie neagră, lungă, cu decolteu adânc și despicătură pe picior, accesorizată cu un pandantiv metalic uriaș în formă de floare.
VEZI GALERIA FOTOPOZA 1 / 15
Heidi nu s-a sfiit niciodată să-și arate corpul, fie pe covorul roșu, fie pe Instagram, iar într-un interviu pentru The Times a explicat: „Îmi place să port decolteuri, fuste mini, tocuri înalte și dresuri elegante — dar asta nu înseamnă că vreau să merg acasă cu tine. Așa sunt eu. Îmi place să mă distrez și să-mi arăt corpul, dar am limite, ca orice femeie.”
Heidi Klum este una dintre cele mai apreciate supermodele din lume
Heidi a devenit faimoasă la mijlocul anilor ’90, când a semnat un contract important cu Victoria’s Secret și a devenit unul dintre cei mai cunoscuți „îngeri” ai brandului. De asemenea, a apărut pe coperțile unor reviste de prestigiu precum Vogue, Elle și Sports Illustrated Swimsuit Issue.
VEZI GALERIA FOTOPOZA 6 / 15
În Germania, Heidi a preluat frâiele emisiunii Germany’s Next Top Model, ghidând generații de modele aspirante. De asemenea, din 2013, este una dintre figurile emblematice ale juriului America’s Got Talent, demonstrându-și abilitatea de a recunoaște și promova talente diverse.
Pe lângă modeling și televiziune, Heidi Klum a excelat și în lumea afacerilor. Are case proprii de modă, produse de înfrumusețare și parfumuri, devenind un adevărat brand în sine. Parteneriatele sale cu diverse companii globale au transformat-o într-una dintre cele mai bogate și influente femei din industrie, averea sa fiind una de peste 160 de milioane de dolari.
Sursă foto: Hepta – Profimedia
Citește și: