O nouă televiziune, iDracula TV, se lansează în România. Canalul va avea o tematică axată pe călătorii, muzică și motorsport, fără legătură cu vampirii. Proprietarul promite conținut original și parteneriate cu creatori de conținut de turism.
O nouă televiziune, iDracula TV, se lansează în România. Canalul va avea o tematică axată pe călătorii, muzică și motorsport, fără legătură cu vampirii. Proprietarul promite conținut original și parteneriate cu creatori de conținut de turism.
O nouă televiziune, iDracula TV, se pregătește să intre pe piața media din România, după ce a primit licența de la Consiliul Național al Audiovizualului (CNA). Potrivit Paginademedia, canalul va avea o tematică axată pe călătorii, muzică și motorsport, și nu va avea nicio legătură cu vampirii, în ciuda numelui său intrigant.
Patronul Atomic TV, Nicolae Șerbu, este cel care a obținut licența pentru acest nou post tematic. În fața CNA, Șerbu a explicat: «Este un brand puternic, un brand de țară pe care îl folosesc alte țări și îl folosesc bine». El a subliniat că numele iDracula este ales pentru atracția sa internațională și nu pentru asocierea cu vampirii.
Conform proiectului prezentat, iDracula TV va oferi un mix interesant de programe. 60% din conținut va fi producție proprie, iar restul de 40% vor fi producții ale altor realizatori. Grila de programe include emisiuni precum:
Șerbu a menționat că va colabora cu echipe de români care produc conținut de călătorii, cum ar fi Hai Hui, pentru a realiza proiecte împreună.
Un accent deosebit va fi pus pe motorsport, un domeniu în care Șerbu are experiență. El a declarat pentru Paginademedia: «Doresc să continui povestea circuitului din jurul Palatului Parlamentului. Vreau să aduc motorsportul, acei copilași, care muncesc, de la carting, de mici, de la șase ani, până la enduro, motocross. Competiții pe care nimeni nu le bagă în seamă, nimeni nu le difuzează.»
În plus, postul va prezenta muzică de călătorii, coveruri filmate la diferite obiective turistice, care sunt populare pe YouTube.
Membrii CNA au primit cu entuziasm proiectul iDracula TV. Oana Dincă, membru CNA, a comentat: «Mie mi se pare tare inspirată această denumire a unui viitor post TV. Ar putea include foarte multe lucruri. Și privesc din perspectiva turismului și a promovării de țară.»
Dorina Rusu, alt membru CNA, a apreciat curajul inițiativei: «Eu îl votez pentru curaj. Nu știu dacă o să aibă succes, prezentarea a fost cam haotică, nu mi-am dat seama unde vrea să ajungă, dar mi se pare că e un mare curaj să investești destul de mult într-un proiect ca acesta.»
Cu o investiție inițială de 250.000 de euro pentru echipamente, programe și funcționare, iDracula TV se pregătește să aducă o nouă perspectivă în peisajul media românesc, combinând elemente de turism, muzică și sport într-un mod unic și atractiv.
Citește și: