John Travolta a ajuns de râsul colegilor de breaslă 
Cel mai recent exemplu grăitor este „High Rollers”, un thriller de acțiune lansat în martie, care s-a prăbușit la box office. Proiectat în doar trei cinematografe din Marea Britanie, filmul a încasat o sumă ridicolă – doar 171 de dolari. Cu o poveste care ar fi trebuit să ofere suspans, mafie internațională și jafuri spectaculoase, filmul a fost catalogat de critici drept „un act de auto-sabotaj cinematografic”. 
Nici aspectul tehnic nu a scăpat necriticat: producția a fost comparată cu „un spectacol de cabaret de provincie”, semn că bugetul, regia și montajul au lăsat mult de dorit.

 VEZI  GALERIA FOTOPOZA  1 / 12
VEZI  GALERIA FOTOPOZA  1 / 12
Tot mai prezent în producții obscure, Travolta este văzut acum drept un pion într-un sistem cinic de marketing, cunoscut sub denumirea de „geezer teasers” – filme ieftine care atrag investiții mizând pe apariția scurtă a unor staruri de altădată. Travolta apare adesea în astfel de roluri secundare, folosit mai degrabă pentru poster decât pentru substanța artistică.
În centrul acestui declin se află o colaborare îndelungată, dar tot mai toxică, cu producătorul Randall Emmett – un nume asociat filmelor care nu fac furori în cinematografe, lipsit de rafinament, dar care exploatează intens faima unor actori aflați la apus de carieră. Emmett a fost și subiectul unor scandaluri publice, inclusiv acuzații grave de comportament sexual inadecvat – acuzații pe care le neagă vehement. Cu toate acestea, asocierea sa cu Travolta nu a adus decât proiecte fără substanță și o erodare vizibilă a imaginii actorului.
Filme precum „Mob Land” (2023) sau „Speed Kills” (care a obținut infamul scor de 0% pe Rotten Tomatoes) au consolidat ideea că Travolta a pierdut contactul cu criteriile care odinioară îi defineau alegerile artistice. Un executiv Disney a rezumat dur, dar clar, această tranziție: „Dacă John Travolta s-ar fi oprit după «Pulp Fiction», ar fi fost amintit ca un mare al cinematografiei. Dar acum pare un invitat trist care a rămas prea mult la petrecere.”
Cum se explică declinul profesional al lui John Travolta
Totuși, declinul său profesional nu poate fi separat de marile tragedii personale care l-au marcat. Soția sa, Kelly Preston, a murit în 2020, iar fiul lor, Jett, s-a stins din viață în 2009 – două pierderi devastatoare care i-au afectat profund echilibrul emoțional și, implicit, stabilitatea carierei.
La toate acestea se adaugă și relația complicată a actorului cu Biserica Scientologică, o organizație religioasă intens contestată, în special în industria de film. Potrivit unor surse, această apartenență i-ar fi limitat serios opțiunile de colaborare în cercurile conservatoare ale studiourilor hollywoodiene, alimentând în același timp speculații despre viața sa personală.
Sursă foto: Hepta – Profimedia 
Vrei să fii mereu la curent cu tot ce mișcă în TV și streaming?
Abonează-te la newsletterul TVMANIA și primește zilnic în inbox cele mai importante articole: știri din televiziune, interviuri exclusive, schimbări în grilele TV, premiere de filme și seriale, dar și noutățile momentului de pe platformele de streaming.Abonează-te aici: https://shorturl.ringier.ro/newsletter-tvmania
Citește și: 
                    
    
        
            Newsletter zilnic TVMania!
            Tot ce merită să știi despre TV, vedete și streaming direct în inboxul tău.