Homepage  / Știri

Mihai Badea se alătură echipei Ringier România, în rolul de Data Director, în echipa de Management a companiei

Mihai Badea se alătură echipei Ringier România, în rolul de Data Director, în echipa de Management a companiei

de Redactia Tvmania

Începând cu data de 21 mai, Mihai Badea se alătură echipei Ringier România, în rolul de Data Director, in echipa de Management a companiei.

Această decizie reflecta angajamentul continuu al companiei de a se dezvolta in piața de Media, cu un accent puternic pe zona de digital, inovație și monetizare inteligentă a conținutului.

Recunoscut ca unul dintre cei mai valoroși profesioniști Data din România, Mihai Badea și-a consolidat cariera prin implicarea în proiecte de anvergură, în sectorul media și în organizații importante, precum BRAT. Aprecierea sa în zona de Data pentru industria media este notabilă.

Într-o eră definită de schimbări tehnologice exponențiale, Ringier își consolidează angajamentul față de inovație prin numirea lui Mihai Badea. Rolul său este esențial în folosirea puterii datelor, pentru o mai buna înțelegere a audientei site-urilor Ringier, pentru a continua dezvoltarea conținutului video și text, dar și pentru a susține dezvoltarea in zona comercială.

Mihai Badea – Data Director: „Sunt foarte bucuros să fac parte din echipa Ringier, liderul digital din România, o companie care pune accent pe performanță și inovație. Voi folosi expertiza mea, acumulată in piața media digitală din ultimii ani, pentru a susține proiectele ambițioase ale Grupului, atât local, cât și internațional, și sunt entuziasmat de oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic”.

Andrei Bereandă, Managing Director al Ringier România Media, adaugă: „Mihai Badea aduce la Ringier o experiență vastă în zona de Date și o înțelegere profundă a pieței media digitale, cu toate provocarile. Contribuțiile sale semnificative la BRAT și în alte companii media importante demonstrează capacitatea sa de integrare a datelor în activitățile zilnice ale echipelor. Sunt convins că ne va ajuta sa dezvoltam toate proiectele ambițioase pe care ni le-am propus in perioada următoare”.

La rândul său, Narcis Anton, Digital & Content Distribution Manager al Ringier România Media, subliniază importanța rolului, dintr-o perspectivă de produs și distribuție a conținutului: „Din perspectiva mea, acest rol de Data Director era piesa care lipsea din puzzle-ul nostru. Odată cu venirea lui Mihai, putem spune că avem, în sfârșit, un ecosistem complet. Este o decizie strategică menită să susțină dezvoltarea produselor și a conținutului editorial, printr-o înțelegere cât mai profundă a comportamentului și a nevoilor cititorilor site-urilor Ringier”.

Dragoș Dionisie, CIO al Ringier România Media, completează: „Privind din perspectivă tehnologică, dezvoltarea accelerată și durabilă a produselor se fundamentează din ce în ce mai mult pe înțelegerea preferințelor cititorilor noștri, analiza datelor fiind deja un pilon esențial în procesul de păstrare și extindere a audienței. Venirea lui Mihai va aduce o mai bună claritate în procesul decizional și un impuls în zona de creștere”.

Într-o eră dominată de avansul accelerat al inteligenței artificiale, granițele dintre media și tehnologie dispar. Companiile media evoluează rapid spre modele tech, în care succesul nu mai este definit doar de accesul la date, ci de capacitatea de a le transforma în insight-uri clare, accesibile. Ringier va continua sa cultive un mindset data informed, ca parte a culturii organizaționale, cu scopul de a crea valoare reală și sustenabilă la intersecția dintre conținut, produs, tehnologie și business. Această abordare reflectă ADN-ul companiei – o cultură a transformării continue, care susține evoluția Ringier de aproape 200 ani, in toate țările unde Grupul este prezent.

Urmărește-ne pe Google News
Cel mai nou VIDEO
ALTE ARTICOLE INTERESANTE

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te
buton