Emisiunea „Produs în România”, prima producție locală Discovery din ultimii ani, revine pe 26 octombrie, la ora 19:30, cu un nou episod care celebrează brandurile care duc mai departe tradiția, performanța și spiritul de pionierat autohton.
Emisiunea „Produs în România”, prima producție locală Discovery din ultimii ani, revine pe 26 octombrie, la ora 19:30, cu un nou episod care celebrează brandurile care duc mai departe tradiția, performanța și spiritul de pionierat autohton.
Noul sezon aduce și un format episodic inedit, construit în întregime în jurul produselor fabricate local. În acest episod, telespectatorii vor descoperi poveștile a două branduri emblematice: Gerovital și Cemacon.
Cuprins
Cuprins
De peste 130 de ani, Clujul găzduiește cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – Farmec. Celebrul brand Gerovital continuă viziunea Doamnei Profesor Doctor Ana Aslan, care, în 1956, anunța descoperirea unui remediu împotriva îmbătrânirii.
În acest episod, „Produs în România” ne poartă dincolo de eticheta de pe raft, în inima laboratorului Farmec, unde se naște celebra cremă Gerovital H3 Classic. Vom urmări întregul proces – de la preparare și verificare până la ambalare – și vom descoperi cum inovația românească ajunge în casele consumatorilor din întreaga lume.
Călătoria continuă spre Zalău, unde Cemacon transformă argila transilvăneană în materiale de construcții durabile și rezistente. Cu o experiență de 56 de ani, compania este liderul național în producția de blocuri ceramice și, din 2023, singurul producător de cărămidă aparentă din România.
În acest episod, telespectatorii vor descoperi procesul prin care argila extrasă din cariere proprii ajunge să devină cărămidă aparentă – o soluție modernă, cu aspect clasic, pentru finisaje interioare și exterioare. De la rafinare și prelucrare, până la testarea riguroasă, fiecare cărămidă Cemacon este concepută să reziste peste 100 de ani, conferind identitate și valoare arhitecturală clădirilor.
Sursă foto: Discovery
Citește și: