Netflix a comis-o din nou! „Fetele Kpop la vânătoare de demoni”, animație pentru copii, a intrat discret pe platforma de streaming și a pus la pământ toate blockbusterele urcate cu așteptări mari. A devenit cel mai vizionat film original din istoria Netflix, cântecele au intrat în cele mai tari topuri, iar partea a doua este deja așteptată cu nerăbdare.
Demult, tare demult, pe vremea când demonii vânau oamenii și le furau sufletele pentru a le duce liderului lor, Gwi-Ma (voce: Lee Byung-hun, Omul din Față din „Jocul calamarului”), trei femei au devenit vânători de demoni și au creat cu vocile lor o barieră, numită Honmoon, care să-i țină departe.
Moștenirea lor s-a transmis din generație în generație, iar în zilele noastre a venit rândul fetelor din Huntrix, popularul grup K-pop alcătuit din Rumi (v: Arden Cho), Mira (v: May Hong) și Zoey (v: Ji-young Yoo). Celebritatea lor a ajuns la un nivel atât de mare încât speră ca noul concert să genereze Honmoon-ul de Aur, sigilând pentru totdeauna lumea demonilor și împiedicându-i să pătrundă printre oameni.
Dar necazurile nu întârzie să apară: Rumi are probleme cu vocea, medicul lor excentric, Han (v: Daniel Dae Kim), se dovedește escroc, iar de nicăieri apare trupa de băieți Saja Boys, cu Ji-noo (v: Ahn Hyo-seop) ca solist principal, frumoși, romantici și cu o melodie care dă peste cap toate topurile.
Pe drumul spre Oscar
„Fetele Kpop la vânătoare de demoni” este o producție Sony Pictures Animation pentru Netflix, realizată de Chris Appelhans și Maggie Kang, aflată la debut ca regizoare, după o idee care îi aparține. Bugetul a fost estimat la 100 de milioane de dolari, aceeași sumă ca și pentru animația de succes „Omul-Păianjen: Prin lumea păianjenului”.
Vizual, animația este impecabilă, povestea este inedită, iar muzica a intrat deja în topuri. Netflix a confirmat că „Golden”, care a ajuns No.1 în Billboard Hot 100, va fi trimis la Academie pentru Oscar 2026, la categoria cel mai bun cântec original. Co-scris și interpretat de Kim Eun-jae (EJAE) și Mark Sonnenblick, „Golden” a devenit hit-ul verii, iar mulți idoli K-pop au făcut cover-uri după el.
De când a avut premiera, animația a continuat să urce în topul vizionărilor, până a ajuns cel mai vizionat film de pe Netflix din toate timpurile, detronând „Red Notice”, care își menținuse poziția vreme de trei ani.
Scrisoare de dragoste către cultura coreeană
Animația este un omagiu adus culturii coreene și universului K-pop. Regizoarea Maggie Kang, coreeano-canadiană, a lucrat la proiect timp de șapte ani, înainte de a-l coopta pe Chris Appelhans (care a mai lucrat la „Wish Dragon”).
Așa cum a explicat pentru The Hollywood Reporter, filmul își trage rădăcinile din șamanismul coreean și este plin de elemente specifice culturii țării natale: haine, arme, mâncare, nu doar fenomenul K-pop. Inclusiv tigrul albastru, cu ochi galbeni și dinți strâmbi, provine din folclorul coreean, inspirat din benzile desenate, mereu însoțit de o coțofană. Kang declară: „Este un film foarte coreean, într-un fel foarte profund”.
Pregătiți-vă pentru continuare
În iulie, TheWrap a dezvăluit că Netflix se gândește la eventuale expansiuni ale universului Huntrix. Dan Lin de la Netflix spune: „Platforma abia așteaptă să exploreze noile aventuri ale trupei Huntrix. Succesul animației se datorează poveștii originale, iar dacă facem o urmare trebuie să fie la fel de unică și creativă ca prima”.
În august, negocierile dintre Sony și Netflix pentru o continuare erau deja în curs. Maggie Kang declara: „Eu cred că va mai rămâne o vreme alături de noi această poveste”.
Nu se știe exact cum va continua, însă Netflix nu are nici cea mai mică intenție să facă vreo variantă live-action, conform surselor The Hollywood Reporter.
Trailer oficial
Vezi trailerul „Fetele Kpop la vânătoare de demoni”:
Sursa foto: Netflix
Descoperă tot ce e nou la TV! Abonează-te gratuit la newsletterul TVMania și primești știri, recomandări și exclusivități direct în inbox – https://shorturl.ringier.ro/newsletter-tvmania