Max, platforma de streaming deținută de Warner Bros. Discovery, a trecut printr-o nouă schimbare de identitate vizuală. Schimbarea vine la mai puțin de 2 ani de la ultima modificare a identității vizuale a platformei.
de Roxana Mirea,
Max, platforma de streaming deținută de Warner Bros. Discovery, a trecut printr-o nouă schimbare de identitate vizuală. Schimbarea vine la mai puțin de 2 ani de la ultima modificare a identității vizuale a platformei.
Max, platforma de streaming deținută de Warner Bros. Discovery, a trecut printr-o nouă schimbare de identitate vizuală. Serviciul a renunțat la interfața sa albastră și a adoptat o paletă monocromă, care amintește puternic de brandingul HBO.
Noua imagine a fost implementată discret pe platformă și pe canalele sale de social media în dimineața zilei de duminică. Designul alb-negru face ca Max să fie mai ușor asociat cu HBO, unul dintre cele mai puternice branduri din portofoliul Warner Bros. Discovery. În plus, noua identitate vizuală amintește și de brandingul sobru al Apple TV+, un alt serviciu de streaming cunoscut pentru conținutul său premium. Schimbarea va continua să fie implementată și pe materialele de marketing în următoarele luni, potrivit Variety.
Aceasta nu este prima schimbare majoră de imagine pentru serviciul de streaming. În 2020, când Warner Bros. a lansat platforma sub numele HBO Max, identitatea vizuală era dominată de nuanțe de mov. Totuși, în urma fuziunii dintre Warner Bros. și Discovery, în 2022, compania a decis să renunțe la numele „HBO” pentru a atrage un public mai larg.
În 2023, serviciul a fost relansat sub numele Max, integrând și conținut Discovery+. În acel moment, identitatea vizuală a trecut de la mov la albastru, o culoare aleasă pentru universalitatea sa. Patrizio Spagnoletto, fostul director global de marketing al companiei, a explicat că albastrul este „cea mai apreciată culoare la nivel mondial”. Schimbarea a plasat Max în rândul altor servicii de streaming cu branding albastru, cum ar fi Disney+, Paramount+ și Prime Video.
Totuși, doar doi ani mai târziu, se pare că Warner Bros. Discovery a decis că nu a luat cea mai bună decizie, revenind acum la o paletă mai apropiată de cea a HBO, unul dintre cele mai respectate branduri din industrie.
Citește și: