Gazda show-ului de cultură generală a semnat un nou contract cu Televiziunea Română şi va începe în curând pregătirile pentru cel de-al doilea sezon. „Câştigă România!” se întoarce pe micul ecran, la TVR 2.
Gazda show-ului de cultură generală a semnat un nou contract cu Televiziunea Română şi va începe în curând pregătirile pentru cel de-al doilea sezon. „Câştigă România!” se întoarce pe micul ecran, la TVR 2.
„Câştigă România!”, emisiunea-concurs ce testează cunoştinţele generale ale concurenţilor despre istoria, cultura şi frumuseţile României, s-a bucurat de o largă audienţă la postul public. Peste 2,2 milioane de telespectatori au urmărit în primul sezon formatul 100% românesc.
„Primul sezon
a readus publicului ceea ce îi lipsea de multă vreme. Un concurs de cultură generală. Ba mai mult decât atât, unul familiar, care să ne reflecte identitatea. M-am bucurat că show-ul a devenit popular foarte rapid, atât pentru adul ți, dar şi în rândul copiilor. (…)Sper într-un sezon care să ne depăşească din nou aşteptările, iar publicului îi mulţumesc că mi-a fost alături.”, a spus Virgil Ianţu.
În premieră, producţia TVR a fost selecționată la Eurovision Creative Forum, organizat de EBU (European Broadcasting Union), competiție care își va desemna premianţii în toamna acestui an. Totodată, un vânzător american de formate de emisiuni a realizat o ediție-pilot în limba engleză pentru export, sub numele „To Win Your Country”.
„Câştigă România” este o emisiune-concurs de cultură generală difuzată la TVR 2 şi al cărei prezentator este Virgil Ianţu. În fiecare ediție, în platoul emisiunii se află trei concurenți, iar fiecare trebuie să-și aleagă de pe harta României un județ de graniță ca punct de plecare.
Misiunea concurentului este să ajungă într-un județ tot de graniță, ales de calculator. Concurenții trebuie să răspundă la întrebări de cultură generală ce au legătură cu județele „prin care trec”.
În ultima etapă rămâne un sigur jucător, cel care a răspuns la cele mai multe întrebări.